Dance Our Tears Away

Hey you guys ... 
De är så här att skolan, träningen tog mer av vad den skulle göra faktiskt. Tro mig, träning 4 ggr i veckan, läxa lediga dagen, vampire diaries tittande och ska börja gymma nu på onsdagar, den ända tiden jag är ledig på.. men jag hade tänkt att börja en ny novell. Men den lilla tiden jag har, de är inte ens säkert att jag hinner med denna heller men är lite sugen att skriva, saknar de faktiskt. Jag har några läsare som pallar kolla ifall jag är vid liv.. vilket är bra? :) Tack.. för att ni orkar. När jag nästan övergav hela bloggen så fanns ni där! Tack! :))
iallaf. Den nya novellen heter Dance Our Tears away. 
Handlar om den 16 åriga high school tjejen Bennett Hauston. (vet skit konstiga namn) Som lever livet för dans. Det är liksom hennes allt, vänner kryllar i den gamla Bronx området utanför Manhattans områden. Men i skolan, St. James internat skola i rika Manhattan området är hon ensam, mobbad och utstött från exakt alla. Bennett har bara sig själv och dansen, inte ens vännerna på dansen förstår henne. Men då den rika pojken plötsligt hamnade i Bronx hetaste klubb område med sina 4 bästa vänner, Liam, Zayn, Louis och Niall (dom är inte kända i denna novellen) och ser den okända Bennett dansa med stil fastnar Harry för henne men han vet inte vem hon är. Han vill så gärna vet vem. 
Följ DOTA med dans, lust, skratt och tårar! 
---
Hoppas den verkar bra och jag har börjat skriva men jag fastnar alltid i början. Hoppas ni är här för att stanna. 
Såhär ser Bennett ut 
De var den bästa bilden jag fick på henne. Det är ju Maddie Hasson från tv serien Twisted. Om ni inte tittar. rekomenderar jag den starkt för alla dom som gillar drama och sånt. Typisk Pretty Little Liars serie men Så olikt. Hoppas ni har de bäst där! Återkommer om fler grejer. 
Hoppas jag kan börja med novellen snart för jag vill verkligen börja men det är fast i huvudet.
Om ni ursäktar så ska jag på träning så måste le git. Kramis kramis! :)))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback