Ni fattar inte!

Hur jävla jobbigt det är för mig!! Det är CP störrigt som fan! Jag hinner inte med någonting! Inte ens min volleyträning! Jag hinner knappt röra mig 2 steg utan att mina föräldrar ropar som idioter på mig. Ni kanske vet att jag ska resa och det är FUCKING stressigt för mig för jag hinner inte med ett BAJS!... *SUCK* Så jag kommer försöka trycka ner litet kapitel typ På Shoten, ni kanske ville ha på den officiela novellen men jag har ingen fantasi men ska försöka ändå!
Snälla! Sluta inte läsa bloggen, bara försök att förstå hur jobbigt det är för mig för tillfället.

Kommentarer
Anonym säger:

:(

2012-12-12 | 16:06:21
Anonym säger:

mer??

2013-01-02 | 23:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback