Jag vet! Jag är super elak!!

Jag har varit fett upptagen och har glömt bloggen totalt! Jag tänkte göra sånna kapitel ahead så dom uppdateras av sig själv.. låter det bra? Men jag måste börja some how, tänkte kanske börja i helgen? Men jag är inte säker ifall.. menmen! Ska självklart uppdatera 8 först! Eftersom jag snart ska iväg på semester i 5 veckor och jag kommer inte kunna ha med mig my phone :( Min dator kommer jag ha med men jag vet inte ifall jag kommer ha Internet där nere. Jag kanske kommer ta foto och show you guys :) Men ifall ni vill se det får ni gå in på min Orginal blogg! www.nattstad.se/MiiiaJammeh :) JAG är verkligen skit ledsen för den dåliga uppdateringen för jag måste hinna med läxorna, proven innan jag åker! Jag är verkligen super ledsen! Ska försöka trycka in ett kapitel! Skulle förstå er ifall ni inte ville kommentera på nästa kapitel eftersom jag är så himla sen! Jag är verkligen ledsen hörni! But hold on! it's coming sooon! :) Kramkram! :) x/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback