Live While We're young

Förra Kapitlet:
Tårarna vägrar sluta rinna och Kelie är inte hemma, hos Jai som vanligt! Jag slänger iväg mina skor, svor några gånger och slänger iväg kläningen, slänger ner massa saker. Och jag tar min vas som betyder allt för mig och slänger ner den på golvet.
'' NOOOOOOOOO! FUUUUUCK?!  FUCK FUCK FUCK FUCK?! '' skriker jag ut och slänger mig på golvet och brister allt jag har inom mig. Mina känslor som jag har döljt i 2 timmar.
Kellie springer in och ser på golvet. Jag skakar. Kellie flyger ner på golvet och kramar hårt om mig och gungar mig i hennes famn.
'' sh,sh.. it's okey... i'm here. '' jag tar hennes hand och pussar den mjukt innan jag känner hur min sömn vill ta över.

Chapter eight


'' c'mon now... Jamie! MOVE IT! '' skriker Kellie. Jag tar min mobil, stoppar den i väskan innan jag skyndar mig ut till hallen där Kellie står och väntar på mig

'' sorreyh! '' mumlar jag och tar på mina Duffy klackskor. Vi lämnar lägenheten inom smorth.

+

'' so? Haved you talked to the guys? ''

'' no, not seens the Harry thing... I just trying to ignore them. '' Kellie skakar på huvudet

'' you know that if you running away from your problems they are gonna chase after you. '' 

'' i know i know Kellie.. shut up! I wanna think about something else! '' hon skakar irriterat på huvudet innan vi fortsätter runt köpcentret

'' and guess who is coming right front off us? '' jag kollar fram och ser Daisy och .. Uack Tyler. Hålla hand i hand som inte har sätt oss ännu

'' let's hide! '' jag tar henne och vi går mot skoavdelningen, vi låsas kollar skor och jag tittar mig omkring. 

'' you guys sucks at hiding? did you know that?? '' Daisys röst skär genom mina öron och jag reser mig hopplöst upp och mötter dom 2 monster jag helst ville slippa idag.

'' what do you want Daisy? '' 

'' Just wanna chat with my sisters, '' jag flämtar oseriöst och kollade på henne med fullaste allvar.

'' your joking right? '' skrattar jag tyst och hon ler snett

'' nooo! I missed you guys, A Lot. '' hon betydar på A lot och jag skrattar sarkastiskt och kollar på henne

'' well i haven't! You know, to leave you was the best thing in my life! ''

'' Reallyy? '' frågar hon ''intressant''

'' Yeah.. ''

'' Jamie! '' jag vänder mig hastigt och ser krulltotten jag helst ville ignorera! Vafan?! Vilken dålig dag för shopping!

'' Time to leave Kells! '' hon kollar på ett par fina silvriga skor och jag rycker hastigt i henne så hon tappar skon och tappar desamma balansen som hon hastigt får tillbaks.

'' what was that for?! ''

'' just me, let's go to a Café and we can talk about it there' ''

'' witch one? ''

'' Brusters' '' jag springer nästan ur affären med Kellie i släpptåg.

+

 '' So why did you leave again? ''

'' I saw Harry okey?! I didn't want to talk to him! That's final! ''

'' you see?! The problems is behind your back!? '' 

'' OKEY I FUCKING GET IT! SHUT THE FUCK UP!? Gesh?! I'm not dumb! '' Jag suckar irriterat och smuttrar i mig min tee.. Jag suckar tröttsamt och jag blandar lätt i den.

'' do you like him? ''

'' yes! but i want to take  slow! I'm fucking off with my virginity because of alcohole and i couldn't even enjoy it like i wanted to! But i just act like i'm still a virgin and ... easy as that! '' 

'' uh-uhm.. ''

'' what? '' frågar jag och sätter huvudet på snee och kollar på Kellie som smuttrar på sin shake.

'' I'm sorry Jamie. '' jag vänder mig hastigt och ser Harry framför mig. Åh boy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback