Live While We're young

Förra Kapitlet:

'' I'm Louis. ''

'' Zayn, ''

'' Niall ''

'' Harry.. '' Men det är ju Harry.. Harry Styles... 

'' do you guys know eatchother? ''

'' not exacly.. but they very familiar for me.. '' skrattar jag tyst. Plösligt kommer jag på det.

'' you guys we're at my ballet show? Right? ''

Chapter Seven:


Efter att ha upptäkt att dom var på min ballet för 2 år sedan, så pratade vi en heldel om det. Vi pratade om massa andra saker också faktistk! 

'' how about a party tonight? ''

'' yeah, i missed does partie times! '' flämtar jag och drömmer mig tillbaka till gamla fest-minnen.

'' yeah, i head a good party club accualy! '' Alla nickar åt Louis bra idé. Jag reser mig och alla vänder sin uppmärksamhet mot mig.

'' See you guys there, text me the dits'! '' Plötsligt känner jag en hand tillbaka dra mig och jag vänder mig och ser Tori ta i min hand

'' wo-wo-wo slow down mister! Your gonna borrow some cloths from me! '' hon drar med mig in till henne och Liams rum.

+

'' It's perfect! Omg! Your look hot babe! '' jag skrattar åt Toris kommentar och kollar på Tori som valde en annan röd tajt klänning.

'' You look Seeexy! Liams eyes is gonna fall off?! '' skrattar jag och hon kramar hårt om mig. 

-

När vi anländer på klubben dunkar Don't you worry child på högsta basen så golvet vibbrerade. Det var trångt och det luktade svett och alkohol.

'' who is up for a shot?! '' skriker Louis och jag skriker ja och några andra med, en tradition på en fest! Alltid några shottar först! Efter timmar som har runnit iväg så är alla runt omkring. Perrie, Zayn dansade på dansgolvet, Liam, Torri hånglade i något hörn medans Louis, Eleanor pratade med Niall och Nialls tjejkompis Zoe. Det var bara jag kvar. 

'' Hey! '' jag vänder min uppmärksamhet där rösten kommer ifrån. Harry.

'' Hey Haz, '' han tar min hand och drar upp mig, han tar mig mot dansgolvet och gör några smooth-dans moves. Jag dansar med honom.

The Big bang - Rock Mafia dunkar från högtalarna

Jag dansar itakt med låten och Harry tätt intill mot min rygg, Plötsligt snurrar hela mitt huvud och jag vet inte om vad som flyger omkring mig.
'' you look good tonight. '' viskar Harry högt i mitt öra, jag fnittrar ett irriterat ljud och fortsätter dansa. Jag vänder mig om och mötter Harry i ögonen. Dom ögonen är dödligt likt Tylers .. men han är en bra kille! Det är inte Tyler! Skit i honom, han är histori! Jag har äntligen fått nya vänner! Så är det bara!
Han kysser mig och jag besvarar den snabbt och passionerar in den lite mer, jag känner hur rätt det är men ändå fel på samma sätt! Harry vänder mitt huvud upp och ner, vad är rätt? Vad är fel? Jag vill inte ens bry mig... Harry Styles snurrar min värld samman!
+
'' what happend? '' grymtar jag till och kollar mig omkring och ser att jag inte är i mitt rum. Jag hör hur någon andas tungt och jag spänner till mig innan jag vänder åt sidan och ser Harry lockar ligga rygg emot mig. Jag kollar ner i täcket och ser att inga kläder finns! Jag är naken. Jag reser mig snabbt från sängen och tar mina grejer och flyger in på toaletten. Fanfanfanfanfanfanfan! Detta är inte bra!? Inte bra alls! Det knackar på dörren och jag hör Harrys röst igenom dörren
'' Jamie? Your ok? ''
'' yeah.. fine, just a sec. '' snyftar jag fram och tvättar av ansiktet och drar på mig gårdagens kläder på mig. Jag öppnar dörren och log fejkt mot honom, han tittar besvärat på mig
'' something wrong? ''
'' no nothing at all! '' han nickar innan tar fram en stor tröja och mjukisbyxor. Han slänger dom mot mig
'' take these instead of the dress.. '' jag nickar ett tack innan jag drar av klänning framför Harry som inte var diskret att inte stirra. 
'' i make some breakfast. '' jag går förbi.
-
Jag rör om i smeten när jag känner plötsligt hur en tår faller över ansiktet. Plötsligt faller mer fast jag försöker envist torka dom. Jag ställer undan bunken och fläktar mig med händerna ryggen mot
'' so do you need any hel- Jamie? '' jag vänder mig mot honom och tårarna rinner ner. 
'' what is it? '' han kramar om mig men jag drar mig ur hans kram
'' DON'T TOUCH ME HARRY! GET OUT OF MY WAY! '' jag springer upp, tar mina grejer, springer ner igen och öppnar dörren.
'' Jamie! What is it?! ''
'' I CAN'T BE HERE?! '' skriker jag och lämnar Harry oförstålig.
-
Tårarna vägrar sluta rinna och Kelie är inte hemma, hos Jai som vanligt! Jag slänger iväg mina skor, svor några gånger och slänger iväg kläningen, slänger ner massa saker. Och jag tar min vas som betyder allt för mig och slänger ner den på golvet.
'' NOOOOOOOOO! FUUUUUCK?!  FUCK FUCK FUCK FUCK?! '' skriker jag ut och slänger mig på golvet och brister allt jag har inom mig. Mina känslor som jag har döljt i 2 timmar.
Kellie springer in och ser på golvet. Jag skakar. Kellie flyger ner på golvet och kramar hårt om mig och gungar mig i hennes famn.
'' sh,sh.. it's okey... i'm here. '' jag tar hennes hand och pussar den mjukt innan jag känner hur min sömn vill ta över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback