Live While We're young

Förra Kapitlet:
'' Jamie.. Jamie Storm. '' 

'' cute name, '' viskar han tyst och släpper taget om min arm, Nejj! Baby släpp inte taget om mig ÅÅÅHH! 

'' thanks.. Yours? ''

'' Harry St- ''

'' OMG?! IT'S HARRY STYLES?! AAAAH!! '' vi båda vänder oss och han tittar på mig innan han försvinner iväg med ett snabbs spring från affären. Tjejerna springer förbi mig med ett skrik efter Harry.. Men varför är tjejerna efter honom? Och varför var han så himla bekant? Harry... Harry Styles. Det var hans efternamn

Chapter six:


Victoria Secret fick min uppmärksamhet, jag gick tassande in i den lilla affären och kollade mig omkring. Underkläder staplade efter varandra.. Woow!

'' Hi! Welcome to Victoria Secret, want any help? '' jag vänder mig hastigt om och ser en mörkhårig tjej lagom fin stil, och bruna ögon gömda bakom långa fina ögonfransar.. Men vänta? Är det inte?

'' Tori? '' 

'' Jamie? '' vi skrattar hysteriskt och kramar hårt om varandra, 

'' OMG! It's forever Jamie! '' jag skrattar lugnt innan jag kramar henne igen och möter min kompis som jag förlorade kontakt med.

'' Yea! Forever. So you work here? ''

'' Yeah.. Victoria Secret it's my call.. ''

'' How about a coffee later? At my place? '' frågar Tori lungt. Jag nickar häftigt och hon ger mig adressen.

'' Here is my adress, you can come by at like five? ''

'' sure! I would love too.. '' Hon nickar och jag tar i adressen innan jag försvinner från affären. Vi kramar om varandra en sista gång innan jag försvinner ut igen

 

'' GOOD! I DON'T KNOW WHAT TO WEAR?! '' skriker jag rakt ut efter att ha gjort mitt rum till bombnedslaget av kläder. Kellie kommer in och kollar förvånat

'' Whatahell? What have you done? '' jag står i underkläder och letar efter kläder och ser när Kellie just kom in

'' I don't know what to wear?! '' hon skrattar tyst innan hon tar en outfit och slänger den över mitt ansikte. 

'' here you goo! '' hon försvinner ur rummet

'' THANK YOUU! '' 

+

Jag står utanför Toris himelrika hotell rum tydligen? Jag tittar på goldklockan och ser att jag är 10 min sen. Fann.. Jag kollar ner på outfiten ifall den är lämplig.. 

Jag knackar på dörren och jag hör hur något praslar därinne, plötsligt går dörren upp och där står Tori framför mig med ett brett leende.

'' Heyy! Sorry i'm late. '' jag kramar henne hårt och hon går åt sidan så jag kan komma in

'' no problem, '' jag drar min kavaj och mina converse och stiger efter Tori in i vardagsrummet

'' Sorry for the mess.. my boyfriend and he's friends has been around. They'll arive any minute. '' jag nickar och följer efter henne in i köket. 

+

'' Hahaha! Omg.. Yeah i remeber that. '' skrattar jag hysteriskt. Minnen flygger framför mina ögon och det kändes som det vore igår. Plötsligt hör jag hur dörren flyger upp och ett killgäng dyker ner i soffan. 

'' the gorillaz have arrived, just a sec. '' jag flinar tyst och tar ett slurk från mitt te

'' Gorillaz... '' mumlar jag tyst. 

'' Jamie! This is my boyfriend Liam. '' jag ser mig om och reser på mig och ser en grymt snygg kille som ler snett.

'' hi, nice to meet ya. Liam. ''

'' Jamie, nice to meet you too.. '' jag skakar hans hand och plötsligt kommer fler killar in och jag ser den olivgröna mössan som får min uppmärksamhet. 

'' you look very familiar.. '' mumlar Liam och tittar extra på mig. 

'' yeah you too.. and you guys too! '' skrattar jag, plötsligt börjar all presentera sig och det blev väldigt rörligt,

'' I'm Louis. ''

'' Zayn, ''

'' Niall ''

'' Harry.. '' Men det är ju Harry.. Harry Styles... 

'' do you guys know eatchother? ''

'' not exacly.. but they very familiar for me.. '' skrattar jag tyst. Plösligt kommer jag på det.

'' you guys we're at my ballet show? Right? ''

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback