Live While We're young

Förra Kapitlet:
'' YOUR BITCH?! YOU STOLE MY BOYFRIEND! GO AND DIE! '' Tyler drog vingligt upp henne och dom sprang vingligt iväg. Amber försöker hålla om mig men jag pallar inte med henne

'' Get off me?! '' skriker jag irriterat. Hon släpper hopplöst taget om mig,

'' FINE! '' hon vänder sig kvikt och försvinner. Jag bryr mig inte om Amber! Allt som snurrar nu det är Jamie och Tyler som nu är ett! Den bitchen ska betala för det hon har skadat! Det ska jag se till att hända! Oooh! Jag lovar

Chapter Four:


Jag är redo. Jag är Redo. Snart ska showen börja och jag har kämpat häcken av mig bara för att med i denna. Jag spelar huvudrollen och tydligen handlar det om Svan sjön... Aldrig gjort för.

'' I heard that some band is cooming. '' Paige klappade mig på ryggen för stöd
'' Really? '' frågar jag förvånat och tittar framåt, ett band? Awkward. Jag gick till sminkborden och fixade det sista.

 

Harrys Pov:


'' do we? Really... ? '' Stönar jag irriterat och möter Pauls sura ögon. Jag suckar irriterat igen. Jag vill inte gå på någon tråkig askungen föreställning!

Vi sätter oss vid våra platser och jag suckar trött igen

'' Harry! Stop with the moning please! And be more polite! '' morrar Paul mot mig, jag sjunker ner i stolen igen och surar ännu mer, detta kommer bli en lååååååång show.

+

Jamie pov:


Jag såg Tyler sitta i publiken, jag vinkar lätt innan han vinkar tillbaka. Jag ler lätt innan showen börjar, mitt i showen märker jag 10 ögon riktade speciellt mot mig. Jag ser att det är fler ögon men inte sådär uppmärksamt. Jag kollar över publiken och ser dom 10 ögonen som stirrade efterblivet på mig. Jag bet mig i läppen för att inte utbryta ett leende, innan jag fortsatte med mitt. Men vänta? Känner jag inte igen dom? Näe det gör jag inte...

+

'' Your were the best out there! '' skrattar Paige åt mig, hon kramar hårt om mig och ser snett på mig. Jag log mot henne och tackade lite. Plötsligt klappade Madame Michelle hennes händer för uppmärksamhet.

'' This is the band! One Direction '' Killarna dök upp och vinkade åt vissa dansare, jag sätter armarna i kors och granskar dom snygga killarna.

'' they are HOT! '' väser Paige i mitt öra, jag skrattar rakt ut och alla vänder sin uppmärksamhet på mig, jag sätter händerna för munnen och kollar ner i golvet och garvar ihjäll mig.

'' what are you laughing for miss. Jamie. ''

'' nothing, just Paige something she told me.. Nothing at all .. '' killarna synar mig misstänkt men väldigt odiskret, deras blickar bränner hårdare, jobbigare än Eld som satts på mig.

'' Problem? '' jag vände mig mot Killarna som tittar förvånat på mig. 

'' no, no, noo ..'' mumlar dom tyst.

'' Jamie!! '' ropar någon, jag vänder mig hastigt och ser Spencer vinkades, 

'' SPENCER! '' piper jag och springer allt jag orkar och lanar i hennes armar. 

Spencer pov:


Jag pratade smått med Jamie när plötsligt hon gick iväg för att hämta dricka till oss, hon stannar tydligen för att prata med någon krulltott! 

'' what are you doing here? '' fräser Paige irriterat, jag suckar tyst och sveper i mig min sista slunk som låg i glaset. Jag pallar bara inte med Paige just nu.

'' I'm talking to YOU! ''

'' But i don't talk to you okey?! '' väser jag irriterat innan jag går mot Jamie som pratade med något kille i mörkt hår.

+

Tyler pov:


'' i want to fuck you! '' väser jag i Jamies öra, jag puttade upp henne mot väggen och tryckte min kropp mot hennes

'' but i don't... '' mumlar hon tillbaka, jag går ifrån henne och sätter handen mot väggen som stöd och tittar på henne

'' and why not? '' viskar jag och kysser hennes nacke, hon skrattar tyst och puttar sedan iväg mig

'' i'm don't want to okey! '' hon går åt sidan och jag tar tag i hennes handled och hon snurrar runt och mötter mig

'' and why no?- ''

'' I'M A FUCKING VIRGIN OKEY?! GET IT?! '' hon drar åt sin hand innan hon raskt går till dörren, öppnar den 

'' Out. '' mumlar hon, jag suckar av uppgivelse och går ut från hennes rum. Hon stänger den och följer mig till dörren. 

'' Jamie ... I'm sorreyh! Okey... '' gnällde jag och hon tittar på något annat, andas ut och mötter mina ögon

'' It's over. '' hon stänger dörren på ansiktet framför mig. Jag tittar förvånat på dörren innan jag börjar banka på dörren

'' JAMIE! JAMIE OPEN! I'M SORRY! JAMIIIIEE!! '' jag slår på dörren igen innan jag försvinner därifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback