Live While We're young

Förra Kapitlet:
'' I really want to kiss you, '' mumlar han tyst, han trycker upp mig mot den hårda kalla tegelvägg. Jag fnissar hysteriskt och kysser han snabbt.

'' me too but i'm late home and i'm going to be screwed in 2 min. So got to go, '' jag kysser han snabbt igen innan jag krånglar mig ur hans grepp och springer allt jag orkar till tunnelbane stationen. Tåget åker närsom och jag behöver hinna hem innan jag blir mer stekt än vad jag redan är! 

Chapter Three

'' it feelt so wierd that you called me this morning Ty! '' Jag stoppar in en skopa glass i munnen efter att ha satt oss i en park. Värdet är soligt. Barn springer omkring.. Klart! Dom passar på en september väder att ha kul.

'' you should watched me this morning! I was scared to death that your would turn on me. '' mumlar han tyst, en rosa toning nyans färgades på hans vackra kinder som är synlig med skarpa kindben. Han tar ett svep av sin dricka han har i handen, fyller sin mun med coca-cola blandat med Vitt Vin.

'' i would never turn on you. '' säger jag tyst och kollar generat ner på bordet. Tyler tar runt mina kindben och tittar djupt i mig, då märkte jag hur vackra hans ögon var, riktig äppelgrön.. lite åt smaragda hålet! Det gör mig intim!

'' you have beautiful eyes! '' mumlar jag förvånat. Han skrattar tyst, kollar på bordet och möter mina igen.

'' So do you, blue like the ocean. '' jag lerr stort, sträcker mig lite och möter honom i en kyss. Han gör mig svag. Tyler. Ja! Tyler gör min svag.

+

Daisy Pov:


Värmen var hög, kändes äckligt hög. Tyler har skippat mig i flera dagar nu, vägrar ta mina samtal, mina sms? Är något fel? Jag går med Amber som pratar med full mun hur roligt hennes sommar var i Tunisen där hon träffade en kille? Gud vad vet jag... Jag lyssnar knappt! Jag hmmar och nickar vid passande tillfällen med ett halvt öra, allt på mina tankar var Tyler. Tyler, Tyler, TYLER! Gosh.

Jag hör ett skratt som skär i mina öron, Jamie. Och ett klingande skratt jag knappt har hört på månader. Det skrattet som var äkta och sanning enligt. Tyler.

Jag vänder mig hastigt och Amber tystnar. Tacka gud. Jag ser dom springa efter varandra som kull. Plötsligt stannar Jamie till och ger Tyler en passionerad kyss. Men vafan?!. Jag kollar över gatan, inga bilar. Jag går tvärs över gatan med bestämda steg mot dom med Amber som släp,

'' Your little BITCH! How could you!? '' Dom avbryter sin kyss, dom fnissar hysteriskt som dom vore fulla.

'' Oh my god! Tyler! I have trying to reatch you this whole week! But your with this bitch all the long?! Tyler! I thought we had love? '' piper jag hjärtekrossad.

'' Oh give it a rest! Your the one you juseded him?! He is free and that makes me happy! '' kvittrar hon fram, hon svingar sig framåt och ramlar fram. Hon skrattar hysteriskt och så gör Tyler. Omg! Dom är fulla! Jävla helvetes fitt-

Jag drar upp Jamie och slår genast till henne på kinden så hon faller ner igen. Men denna gången hårdare, men hon skrattar ändå.

'' your weak like a chicken. '' kvikar hon till. Hon tar sig om magen och skrattar fruktansvärt så mina öron skar sig.

Jag slår till henne ännu en gång men denna gång hårdare, hon skrattar ännu mer tillslut orkar jag inte mera. Jag hoppar på henne och slår henne. Jag slår så hårt att hon skriker så alla vänder sig och kollar på oss, jag slår henne fortfarande.

'' HELP ME! A MONSTER IS ATTACKING ME?! '' skriker hon hjälplöst men jag slår på som ingen i världen kunde hindra mig. Den Bitchen ska dö! Och det ska jag se till. Tillslut drar någon upp mig men jag fortsätter dra mig ner för att slå till henne ännu mer.

'' YOUR BITCH?! YOU STOLE MY BOYFRIEND! GO AND DIE! '' Tyler drog vingligt upp henne och dom sprang vingligt iväg. Amber försöker hålla om mig men jag pallar inte med henne

'' Get off me?! '' skriker jag irriterat. Hon släpper hopplöst taget om mig,

'' FINE! '' hon vänder sig kvikt och försvinner. Jag bryr mig inte om Amber! Allt som snurrar nu det är Jamie och Tyler som nu är ett! Den bitchen ska betala för det hon har skadat! Det ska jag se till att hända! Oooh! Jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback