Live While We're young

Förra Kapitlet:
'' did you know that your mom leaved? ''
'' yeah.. i know. '' hon vänder sig mot teven igen. Daisy hatar att visa sina riktiga känslor inför folk, jag har sätt henne gråta 2 gånger, det var när pappa ''råkade'' slå till henne och putta upp henne i väggen. Och när hon fick nobben av en kille på 9ans bal. Aldrig sen dess..
'' fine.. well Kellie is sad about it and you seem happy about it? ''
'' I hate that bitch anyway! '' Nu blir jag jävligt sur! Man snckar inte SKIT om mammor! Jag gick mot henne med arga steg och jag såg rädslan i hennes ögon, jag höjde handen för att slå till henne men sänkte den igen. 
'' your so not fucking worth it?! '' jag stormar ut från rummet och smällde högt igen dörren.
l

Chapter two:

 Monday:

Okey, class dissmiss now! Remember 2 weeks left to the show! '' 

'' Madame Michelleeee... '' Estelle ställer sig framför henne som var påväg att ta sin väska och lämna salen. 

'' yes Estelle? ''

'' why did you deside the show? You could ask us first? ''

'' well why didn't you take this talk last week? I have alreaddy sign us to the show and if you didn't want to be you could said it last week? '' Madame Michelle blickade oss alla som kollade ner i marken

'' oh.. '' mumlade Estelle, vände sin klack mot andra sidan hörnet och började stretcha. 

'' someone else who haves any more questions? ''

'' No Madame Michelle... '' mumlade alla, hon nickade och försvann ut genom dörren. Som förra gången.. Svett, förnedelse .. från Estelles del.

'' awkward.. ''

'' exacly! '' mumlade jag högt nog för att hon skulle höra

'' fuck you! ''

'' WHATEVER! '' hon vänder sig och tar upp något från väskan. Åh nej, inte inbjudningar. 

'' Lissen peps! I'm having a party next friday! An No-Parents zone party!  '' hon delar ut alla inbjudningar medans hon pratar

'' it's an maskerade! So come dressed! '' hon ger alla en inbjudning var. Och jag stoppar in min inbjudning i väskan, stretchar lite innan jag tar väskan och går mot Paige.

'' are you going on the party? ''

'' don't know... are you? ''

'' if you go! Ofcourse! '' utbrister Paige.. jag skrattar lite innan jag tar inbjudningen när jag stoppade ner den i väskan, jag granskade den

Welcome to Estelles Non-parents-zone party!

Time: Around 9

Whene: 10th October

Dress: Mascarade! So come dressed as you like too! :) 

Bring?: Some soda ;)) 

Welcome! Jag skakade trött åt hennes fula inbjudning. Jag lägger ner den i väskan igen inna jag vinkar hejdå till Paige inna jag drar.

+

'' so you came after all? '' Tyler står där, allmänt snygg... Vänta? Sa jag ALLMÄNT SNYGG??? Gosh! Det är något fel på mig?! 

'' yesh! '' vi pratade länge och jag hade koll på tid, men förra gången hade jag faktiskt rätt stor tur! Men kanske inte nästa gång.

'' so? How many guys? '' 

'' I'm not the dating type, i'm the '' Forever Alone! ''  But i'm proud! '' han nickar imponerat på mig, jag log snett

'' your the first person i can talk seriously with! '' jag ler snett och kollar ner i marken.

'' well.. your not that jerk i thought you we're '' skrattar jag generat och kollar åt sidan, han möter mina ögon, flinar lätt Vilket låter underbart vackert! MEN SKÄRP DIG!

'' so? Dating someone? '' frågade han tyst och kollade sig omkring. Typiskt Killar.

'' not seens first year of high school. He cheated on me, i haven't really looked for a guy and i'm not the one who likes to forgive people to easy. ''

'' I just want you to know that if i we're him.. I would never let you go. '' mumlar han tyst, jag fnissar tyst och ler sedan ett stort leende.

'' yea.. but your not him. But thanks anyway, '' jag tittade på klockan igen och jag skulle vara hemma om 5 min. Det tar en kvart med att åka tunnelbana!

'' SHIT! I'm late again! Your always making me late! '' jag tar min väska och skulle springa då han tar tag i min arm.

 

'' I really want to kiss you, '' mumlar han tyst, han trycker upp mig mot den hårda kalla tegelvägg. Jag fnissar hysteriskt och kysser han snabbt.

'' me too but i'm late home and i'm going to be screwed in 2 min. So got to go, '' jag kysser han snabbt igen innan jag krånglar mig ur hans grepp och springer allt jag orkar till tunnelbane stationen. Tåget åker närsom och jag behöver hinna hem innan jag blir mer stekt än vad jag redan är! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback