Kapitel 17 - I'm in Miami B*tch!

- Nelsies Outfit - 
Jag sminkade mig de sista, vände mig mot Olivia som satt tyst för sig själv, inte lika pratglad. Bara för att Jake idioten gjorde slut med henne imorse för Jennie i paraellklassen. Siket jävla äckel! Olivia förtjänar ingen jerk som honom, jag reser mig upp och omfamnar Olivia med en stor kram
''Come on Livia.. he doesn't deserv you babe! You are so much better than Jennie..''
''But why did he choose her over me then? If i'm Soo much better than Jennie ''
''Because Jennie is a slut and she's stealing everyones boyfriends! When she get's tierds she leavs him, he will get back to you but you are going to say NO to him and you will find someone else! But now! Get dressed.. we are going on a party! ''
''I don't know.. ''
''Come on! You better go or else ur showing Jennie and Jake your losing! And i don't think Olivia Bloom is a loser am i right? ''
''Okay.. ''
- Olivias Outfit -
Jag trött på Jake.. att han jämt och städigt kör över mig med massa andra tjejer.. Att göra slut, vara tillsammans? Gillar han mig eller inte? Det är otroligt störigt!
Jag älskar - Älskade Jake, vi hade faktiskt en tid innan han blev en jerk och dumpade mig, blev tillsamms gång på gång. Denna gången höll den iallafall 1 månad innan han dumpade mig igen! Snart vill han bli tillsammns ingen och sedan dumpa mig för en annan bimbo! Men denna gången så kommer de inte o hända! Han ska fan inte köra med mig någon ner, vill han vara tillsammans med Jennie så får han de! Like i give a shit nu? Jag är bara trött på honom! Så jävla trött! Jag orkar inte mera! Han e så patetisk! Jag reste på mig och kollade på Nelsie som sminkade sig
''your right Nels! I should go out party and show i'm not a little bitch who cries over nothing! I Should be proud over myself! ''
''That's the spirit girlfriend! '' skrattade Nelsie och jag log innan jag rotade mig igenom garderoben snabbt innan jag hittade den perfekta outfiten för festen! Nu ska jag visa Jake att jag är ingen run over! Kan också hitta vilken kille jag vill! Precis när jag vill! Hu! Ska visa han!
 
 
Jag drog på mig mina skor, tittade på Andie som reste sig från sin säng, drog ner kjolen lite längre ner och gick mot speglen, poserade i olika stilar med olika ansiktsuttryck. Jag fnissar tyst och reser mig också från sängen, sätter glasögonen på huvudet.
''Your ready hunny? ''
''Yepp.. '' jag tog upp min mobil smsade dom andra tjejerna att vi ses i lobbyn inom en kvart. Fick kort okej från alla, stängde av mobilen och slängde den på kudden. Andie tog foto på sig själv och verkade skicka iväg de till någon, jag småklackade mig iväg till Andie som poserade vid speglen, jag poserade med henne och vi tog foto tillsammans.
''send it to me later! ''
''sure.. '' hon smsade någon och jag kikade på ett hörn och såg; Nialler <3 och deras evighets långa konversationer
''Who's Nialler? ''
''Niall.. it's my boyfriend.. ''
''Aww, how long have you guys been dating? ''
''next month it's our 1 year anniversary! ''
''Naaw.. hey! Let me see a pic of him! '' hon släckte mobilen och tryckte upp den igen och såg en gullig kille och Andie sittandes på golvet, på ena sidan håller han om henne och ler fint, på andra sidan pussar han Andies kind. 
''aw. How cute! Now let's go! '' hon skickade iväg våran bild och skrev något snabbt innan hon slängde iväg på sängen. Och jag låste dörren innan vi marshade iväg till 'lobbyn' där alla var där förutom Jessie.
''Hey, where's Jess? ''
''she said that she would meet us at the Party.. so let's go '' fyllde Nelsie i och Andie, Nelsie hälsade snabbt på varandra innan vi gick mot klubben som låg några kvaterer bort.

Vet ni vad? Nu är jag trött på blogg asså! Seriöst! Jag skrev ännu en lång del? Va händer? Jo same fucking shit again! Jag pallar inte mera ÅÅÅH! HÄR FÅR NI!;;
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback