Harry Shot

Han är snart hemma, lite till... Killarna är i studion och jag känner mig ovanligt... konstig. Men snart är min Hazza hemma, teven är lika ointressant som vanligt, bara samma gamla skit! Ointresserat bläddrar jag förbi kanal till kanal... när jag stannar upp och Gossip Girls senaste avsnitt visas. Jag stannar där och tittar på det intresserande programmet. Jag drog upp mobilen och tittade på klockan, snart fyra. Jag låste upp och tänkte skicka snabbt ett meddelande till Harry
To; Babe <3 15.54: Hey babe, missyou! Want you home! Come home now.. feel lonley.. x 
From; Babe <3 15.56: Missya too, i just finished recording, stopping by the Pizzeria. Loveyou xo
Plötsligt känner jag hur trött ja blir och gäspar stort, jag blundande ögonen och tänkte vila dom lite innan Harry kommer hem, jag sänker volymen på teven och bäddar till soffan till en mini säng och sträcker snabbt på mig innan ja la mitt täcke över och somnade snabbt.
*
'' Harry! Hurry! I wanna go home, Danielle is waiting for me, '' klagade Liam trött, plötsligt kommer jag på att Nessie ligger också hemma och väntar på mig, Shit måste skynda mig. Jag tog pizzan som blev färdig den minuten jag reste mig, jag tog den betalade och sprang med Liam hack i häll,
'' woowh! What's with the hurry? '' sätter Liam sig i bilen. Jag skrattade åt honom och vände mig mot honom
'' Nessie is home and waiting for me.. '' han nickade förstående. Innan han satte på bilen och körde till min lägenhet.
'' see you later man ''
'' kay, cool! Text you later '' jag hoppade ur bilen och Liam körde iväg och jag gick upp för lägenheten. 
-
Jag öppnade dörren tyst och stängde den, 
'' babe? '' det va helt knäppt tyst. Jag drog av mig mina converse och hängde av mig jackan. Plötsligt plingade på mobilen och jag drog upp den.
From; Taylor 16.22: Hey handsome.. miss you. I hope we can meet up in the weekend? x Tay
To; Taylor 16.23: Hey Tay, sorry can't Nessie is here from NewCastle :) Ja la undan mobilen. Jag fick inget mer svar från henne. Jag tassade in i vardagsrummet och ser Nessie ligga i soffan sovandes. Så sött, kanske dags att väcka henne? 
'' hunny? '' jag tassade fram till henne och gav henne mjuka kyssar över hela ansiktet. Hon öppnade sina ögon, dom gröna vackra ögonen tittade in i mina gröna och hon log med sina hjärtformade läppar. 
'' hey handsome.. '' mumlade hon trött och sträckte sig, jag lyfte upp hennes huvud och satte mig och la den på mitt ben, jag tog hennes hand och smekte den medans jag bytte till hennes hår. Det mörka håret var utsläppt och låg lite överallt. jag log och böjde mig fram för att kyssa henne.
-
Senare till kvällen somnade Nessie igen. Jag bar henne in till rummet där hon somnade om och la sig i en behaglig ställning. Jag satte mig i soffan igen och äter upp det sista av pizzan. Plötsligt knackar det på dörren och jag reser mig hastigt och går till dörren med Pizzan i handen. Jag öppnar dörren och trodde det va Zayn som skulle komma med där Stod Taylor sur och blöt.
'' Taylor? What are you doing here? '' hon stod där och bet hårt i sin läpp för att hålla sin ilska på plats.
'' thanks for blowing me off.. that was gental ''
'' Harry? What's that noice? '' Nessies trötta stämma hördes från rummet och jag hyssade Taylor innan jag vände mig om för att checka till Nessie.
'' It's nothing, i'm talking to Zayn on the phone, that's all.. '' hon hummade och vände sig igen och somnade om. Jag stängde dörren innan jag lämnade henne där inne. Jag går mot Taylor som står vid dörren, jag suckade 
'' can you let me in? ''
'' how about i don't and you go home? '' 
'' Harry? Why are you doing this to me? I know you like me.. '' 
'' Taylor, you are an nice person but we are over ... okay? Please try to understand. Bye '' jag stängde dörren framför henne och suckade trött ut innan jag vände mig om och trippade bort mot vardasrummet. Där jag slängde mig i soffan och gäspade stort innan jag kände hur mina ögon stängdes.

Jag vet! Hur snäll är jag igentligen? Skit snäll! Men jag är tillbaka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback