Kapitel 9 - Party Time

( Bild 1: Andies Outfit, Bild 2: Enessas Skor Bild 3: Drickorna servad av bartenden, Bild 4: Andies mobil, Bild 5: Festen)
Jag drog ett sista drag med läppglans och stängde igen det innan jag kollade mig snabbt på den lilla speglen, jag ställde mig upp och gick till helkroppsspeglen. Där jag tittade på min härligt coola party outfit. 
''Are you sure your gonna wear that? '' jag vände mig om och kollade på Enessa som stod men den perfekt party dress, jag suckade och vände mig om, kollade mig i speglen och log stolt.
''Yes! What?.. you don't like it.. '' jag mötte hennes blick i speglen där hon tittade på mig.
''Course i do.. it just don't look like: YEY PARTY TIME! .. if you know what i'm sayin' ''
''Well your dress doesn't look special PARTY out either... looks like your been invited on tea-party '' hon gav mig en dödsblick innan hon försvann ur speglens bild. Jag skratta åt hennes svar och tittade ifall jag hade missat något, jag tog upp min mobil och tog en instagram bild
 
ItsAndieMinelly: Partytime with @NessaJohns #Love #Party #Tags4Likes #Hashtag #Partie! #Fun! 
la ut bilden på instagram och många gillade. 
NessaJohns: eeeeey sexy ladiie! x #hotmama!
ItsJacksonMinelly: Lookin' pretty as always .. xx 
Den där Jack kunde aldrig ge sig, jag stängde ner mobilen och innan jag försvann ut drog jag på mina boots och väntade in fröken prinsessan som skulle snörra sina Jeffreys. Jag låste dörren och vi gick ut i den varma härliga sommarkvällen till den hetaste klubben i London, Riverside.
När vakten äntligen släppt in oss med våra fejk IDs vi fick av en riktigt awesome kompis kände jag mig dålig men ändå skönt av få släppa loss lite efter 3 års borthållande från klubben hemma i Wembly. Hela klubben vibrerade och flödades igenom kroppen. Jag kände mig inte så värst sugen på någon dricka, hard core nykter kanske? Mina tankar bortrövade drog Nessa bort mig till baren där hon flörtade med en av bartenderna där och smugglade sig en gratis FeverFever - Cola med Vodka - Och försökte väcka till mig till liv
''Hello? '' jag kom tillbaka till verkligheten där hon tittade dumt på mig och bartendern tittade med ett litet leende på mig. Åh Gosh så snygg!
''Uh.. just a Cider please.. ''
''Just that? '' frågade han flörtigt och visste exakt vad han menade
''For the moment, yes just that. '' han nickade innan han fixade min Cider och gav den till mig
''Want some more? Just wave '' han gav mig ett flörtigt leende och blinkade snabbt, mina kinder förvandlades rosa och han försvann fort som ögat. Jag tog cidern och tog några klunkar innan jag vände mig om och kände hur Nessa tog tag i min hand. 
''C'mon, i wanna dance! '' skriker hon innan vi försvann ut på dansgolvet. Där vi dansade till Feed the Dada - Dada life pumpade från dom stora bass högtalarna. Låt efter låt kom och jag blev svettig och gick ur dansgolvet, jag tog en ny drick och kände mig liksom välkommen tillbaka till det gamla! Det va gött.
Efter drickan sprang jag tillbaka dansgolvet där Nessa försvann, jag kollade mig omkring innnan jag reste på axlarna och började dansa. Plötsligt kände hur 2 solbruna händer slank genom min formliga midija och vände mig om kollade på dess blåa ögon. Hur fina ögon ögon är inte det?
Jag brydde mig inte om mer utan bara lät kroppen ta över hjärnan. Dansade och släpte mig själv från alla tankar. Men kommer jag göra något dumt ikväll? Det får min kropp ta ansvar för.

Här! Fick smuggla fram ett kapitel till er! Better go now before my mama finds me! Kommentera gärna :)
Och så får ni gissa vem vilka blåa ögon hon träffar på ;) xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback