Liam Shot

'' You are just like every other guys! The sad thing is i thought you were diffrent. '' smack. Hela kroppen vreds med, jag vrider tillbaka till vanlig position. Jag tittar på Micael som har förvandlat till ett monster, men denna gången kan jag inte låsas le och betee mig som vanligt. Idag ska han få efter allt han har gjort mot mig, han ska få betala.
'' you think your gonna get away with this? All the things i say, it hurts you! Because all the things i say IS TRUE! ännu ett slag. Men denna gången blixtrade till i ögonen på mig, jag slog tillbaka, han flög så hans rygg träffade väggen. Jag går mot honom och slår honom ännu en gång. 
'' how does it feel haa? Getting beat up time to time? HA..? ANSWER ME?! '' jag höll på att bli galen. Hans läpp blödde kraftigt och jag andades häftigt. 
'' your bitch '' spottade han fram, jag slog till honom igen och han ramlade ner på golvet. 
'' you don't think i can defend myself? But you know what! You guessed all wrong! '' plötsligt for en reflex genom mig och jag sparkar till honom rakt i magen. När den sekunden försvann kom mina skullkänslor, där låg Michael krampandes och led i pinor. Vafan har jag gjort? Så fort jag fick den frågan lämnade jag lägenhet med högsta hugg. När dörren till lägenheterna öppnades så kände jag hur syrefattigt jag hade, jag stannade en stund och tog några andertag. Jag började springa, springa så låångt som jag kunde, bort från allt jag kunde minnas från allt jag har gjort, jag har misshandlat en människa! En starkas oskyldig människa! Utan att tänka mig för sprang jag in i någon, hans bruna ögon tittade i mina,
'' excuse me.. '' min skraja röst får honom att stanna mig och dra tillbaka mig
'' what's wrong? ''
'' none of your buisness '' jag blev förvånad över hur hård och elak jag plötsligt blev mot honom. Han ville släppa taget men höll fortfarande ett hårt grepp om mig. 
'' can you Please .. let go of me? ''
'' can you Please.. tell me what's going on? '' 
'' my mom taught me to not talk with stranges! '' sa jag skarpt innan jag kom ifrån den hårda greppet om min arm. jag började springa allt jag hade, men killen va bakom mig hack i häll. Försöker han döda mig?
'' leave me alone! '' skrek jag allt jag hade, plötsligt känner jag hur mitt syre tog slut och jag föll ner på mark störtande och skrapade upp mitt knä. Kroppen låg i kontakt mot den hårda marken. Mitt sinne blev konstigare för varje andertag jag tog
'' hello? are you there? '' killen störtade vid mig och försökte få min kontakt, men jag var hur okontaktbar som helst. Jag ville svimma men kunde inte, min hjärna hade kollapsat för längesen nu det ända som jag focuserade på var killen med sitt halvt snaggade hårt och bruna ögon som stirrade in i mina.
'' hello? '' jag drog upp mig i hans famn och kramade om mig? Jag kände mig helt borta, plötsligt jag som trodde att min hjärna va kollapsad fick en reflex att putta undan honom och reste på mig och började springa. 
'' please wait! ''
'' LEAVE ME ALONE!?! '' skrek jag och fortsatte gå, Killen stod kvar på sin plats medan jag försvann över gatan in i skogen. 
-
Jag håller på att bli psyco.. alla försöker ringa mig, Aicha, Elise, Wanessa, Minnela, Jack, Lou... till och med Teodor. Jag suckade och blev trött på det endiga ringade mina vänner försökte så jag stängde av mobilen och slängde ner den på marken och tittade framför mig, såg hur solen höll på att gå ner. Det blev mörkare och jag höll på att frysa, jag tog min mobil och drog åt min tunna tröja hårdare om mig, mina bara ben frös. Shorts var nog inte det bästa valet av kläder i en septerber dag. Jag satte på mobilen igen och ser ännu fler missade samtal, när jag skulle ringa tillbaka såg jag Aicha ringa. 
'' Hello? ''
'' OMG! WHY AREN'T YOU ANSWERING WHEN PEOPLE ARE CALLING YOU! EVERYONE HAS BEEN SOO WORRIED! '' skrek han genom mitt öra. 
'' i needed to think, ''
'' why didn't you answerd and said it? ''
'' Cause i know Minna, she wouldn't leave me alone.. she would come straight up to me and i just wanted to be with myself and think throw what i have done... ''
'' what have you done? ''
'' i.. - i- i.. *suck* I battered Michael today, ''
'' YOU DID WHAT?! GIRL.. COME TO MY PLACE STRAIGHT! ''
Yey. Fantastiskt, nu kommer dom hacka mig med frågor. Det är det sista jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback