Helsingborg - England

Helsingborg idag.
England nästa vecka.
Grejen mellan de är att jag är hemma 1 DAG mellan dessa event, jag borde ha bloggat, ja vet men mitt huvud är bara för mycket (ledsen för detta) och jag känner bara att skrivningen är de sista jag kan/vill göra. Jag vill inte göra er besvikna eller något men jag tror inte att jag kan göra något föräns i Augusti igen. Jag ska bara va i Helsingborg typ 4 dagar - Hemma 1 dag - Åka till England 2 veckor. Och kommer inte tillbaka föräns typ 8 augusti. Någongång den veckan börjar jag och fortsätter med novellen.
Ja vet långt men hold on to de, snälla försvinn inte, 2 veckor flyger snabbt sen, förlåt men jag har sommar oxå, privatliv med. Utanför datorn med (som knappt funnits sen One Direction dök up i mitt liv) 
Jag är verkligen ledsen, jag kan göra en countdown grej på när jag e hemma igen? 
De är en chans, INTE SÅ STOR att jag uppdaterar i England eller i Helsingborg. MINDRE chans att uppdatera när jag är hemma i mellan, men jag åker typ inte förän sent på kvällen typ! ;) MEN de är inte 100% säkert! Bara kika in då och då! Om de inte går, så går de bara inte. 
Förlåt för de stora utbrottet!
P&K 
 
TIDEN
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback