Kapitel 12 - Wanted.

"Where are you going? "
"Uh- home. Mom is home now so I should get going , say bye to everyone and say I'm sorry to Niall ! "
"Okay I will... " ja mimade tack till han och sprang hela vägen hem. När jag kom hem drog jag av mig skorna, huset var tomt och tog min mobil, ringde via anonymt till Jessica.
"Hello? "
"I Think Niall and Zayn are inlove with me! "
"Well, well, well look how far you have become! Tell me everything.
"i have a plan, to cross them both! "
"Girl I need a job! " suckade jag fram på telefon, Annie har varit borta hela veckan med sin familj någonstans vid Kanarieöarna. Själv har jag slösat mina eftermiddagar hos killarna som är bortplock spelar in sin nya video till Best Song Ever, 
"i saw a 'wanted' sign at Starbucks yesterday so go and check it out! "
"Girl your right! Better to have a job than staying home and killing myself slowly " Annie fnissade till och jag tar på mig min skinjacka och ett par ballerinaskor, jag låste efter mig och började gå mot Starbucks med telefonen tryckt mot örat och lyssnar intensivt på Annies historia om hennes resa. 
"Girl I gotta go.. I'm at Starbucks now ... "
"okay! God luck Babe, " med de lägger jag på luren och går in på Twitter och tweetar snabb tweet
@Eminalikesyourchesthair: Outside Starbucks bros! Let's see if the job offer is mine... wish me goodluck bit*hes! 
skickar iväg tweeten och folk börjar RT och skriva goodluck tillbaks.. jag tittar på tweeten Zayn skrev 
@Zayn_Maliik; Good luck babe! <3 
jag suckade och gick in på Starbucks. 
"Hiya i saw you looking for wanting people? " 
"yeah uhm.. Hold open let me get the boss.. " svarade tjejen snällt och gick in för att meddela han/hon.  
~
@Eminalikesyourchesthair; Yeesh baby! The work is miiiiiinne! Come and visit me tomorrow at Starbucks central London ;))) Dm if u want the dets ;) 
folk grattade mig och jag fick en massa Dm inom 2 minuter. Jag ringde Annie och berättade den goda nyheten. Hon blir glad och skriker genom telefon. 
"OH MY GOD CONGRATS HUNNY! "
"calm down it's just a job! " skrattade jag fram
~
Zayn ringer mig medan jag dansar runt till The other side av Jason Derulo och steker köttfärsen 
"hello? "
"hey Emina! Congrats to the job! "
"Haha lol Thanks! " 
"did you get your stuff back? "
"noo... I got Brendon's adress from Hannah .. 
"Who's Hannah? " 
"My boss dumbass! " skrattade jag fram, Zayn ha ha-ar till mig och jag suckar 
"so? How is the filming going? " 
"Good.. I'm Veronica... The sexy assistent .. " skrattar fram och jag gapskrattar medan jag häller på köttfärsen på spagettin 
"look i gotta goo! Miss u guys so much! Byeeeeee! " 
jag hann inte ens höra Zayns hejdå jag slängde i mig maten när jag sedan tog longboarden och jackan mot Brendon's hus.

okej! Jag fick fram ett kapitel! Varse! En Big shoutout till en härlig läsare! Sandra :) detta tråkiga kapitel är till dig men håll dig till den 6 för att vara exakt! Så kommer långà kapitlar!!! :) KRAM!!! 

Kommentarer
sanna säger:

Jättebra! Vad chockad jag blev när jG såg ett kap.:)

Svar: Haha tack!!! Förlåt för att jag stavade fel på ditt namn! Skäms -.- :)
Majmona

2013-07-25 | 08:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback