Q/A - Läsar frågor :)

Hej Ella :) Kul att du gillar novellen nu som jag är värsta amatören och kan ingenting! ;( Menmen.
Jag har visat mig förr och så gärna skulle jag kunna göra det igen! Okej kan börja såhär
 
Hej! Jag heter Majmona och kallar mig själv för M på bloggen ;)
Jag går i 8an på Tullbroskolan i Falkenberg, är alltså 14 och ska fylla 15 till April :) HYPAD SOM FAN! 
Har en vanlig blogg här - KLICKA HÄR!
Älskar One Direction - Noshit! 
Pertty Little Liars lover! Och Despearet Housewives med :)
Volleyboll på fritiden, lyssna på musik, spela trummor, chilla med vänner och äta unhealty fööd! ;) Mina föräldrar är från Gambia som ligger in Africa. Lyssnar allt till Hip-pop till R&B till vanliga pop låtar. Dubstep, allt förutom rock typ... jag kryllar om friends men stannar med helst några typ! :)
Min favorit i One Direction, måste vara den Irlänska blonda hetingen! Och Krulltotten :) Sen älskar jag alla andra! <3 Vilken Album? Båda två, vilka låtar i båda albumen? 
1. Rock Me
2. Teenage Kicks
3. She's not afraid
4. Little Things
5. Heart Attack
6. Kiss you
-
1. Up All Night
2. What makes you beautiful
3.One Thing
4. More than this
5. moments
6. i want!
7. Tell me a lie! 
 
Jaja, såhär ser iallafall jag ut :) 
 
Kapitel kommer upp snart! Har börjat på de :) Kramis Kramis!
Kapitel 11 är under :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback